IgenMégsem

Figyelem!

Biztosan törli?

TörlésMégse

Email megosztás

Ha tetszik a és úgy gondolja, hogy ismerősét is érdekelné, akkor küldje el email-ben!

Az email elküldéséhez töltse ki az alábbi mezőket!

Ismerőse neve:
Ismerőse email címe:
Az Ön neve:
Az Ön email címe:
Írja be betűvel: 9 - 5 =
 
Mégse
 
Főoldal » ÁSZF
 

Általános Szerződési feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák az ECD Retail Kft. Webáruházában forgalomba hozott termékek megrendelőinek (Továbbiakban: Vásárló, természetes személy-vásárló esetében: Fogyasztó) ECD Retail Kft-vel szemben érvényesíthető jogait, ECD Retail Kft. kötelezettségeit és felelősségét. Jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák a távollevők között kötött szerződések esetén jogszabályban előírt tájékoztatást és a teljesítés szabályait, a szerződés megkötésére, az elállási és felmondási jogra vonatkozó szabályokat.

Az ECD Retail Kft. az Általános Szerződési Feltételek weboldalán való megjelenítésével internetes hozzáférés útján a Vásárló/Fogyasztó számára elérhetővé teszi, hogy a szerződés megkötése előtt a jogszabályban előírt, szükséges tájékoztatást megkapják.

Vásárló/Fogyasztó a honlapon keresztül történő megrendelésével egyidejűleg elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen Általános Szerződési Feltételeket. ECD Retail Kft. fenntartja a jogot magának arra, hogy az Általános Szerződési Feltételeket bármikor, a Vásárlónak/Fogyasztónak küldött előzetes értesítés nélkül módosítsa.

A szerződés létrejötte

Vásárló/Fogyasztó tudomásul veszi, hogy a Webáruházban végrehajtott megrendelést követően az ECD Retail Kft.  munkatársa általi visszaigazolás következményeként a megrendelt termékre közötte és az ECD Retail Kft.  között távollevők között kötött adás-vételi szerződés jön létre. A Vásárló/Fogyasztó kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Webáruházban történt vásárlása fizetési kötelezettséget von maga után.

Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) főbb pontjai:

  1. Bevezetés
  2. Az ECD Retail Kft. Webáruházában (www.philips.hu/shellpromo ) található termékek megrendelésére vonatkozó információk, megrendelés menete
  3. A megrendelt termékek kiszállítására vonatkozó információk
  4. Kiszállítás feltételei, csomagátvétel díja
  5. Fizetési módok
  6. A Termékekre vonatkozó jótállás
  7. Tájékoztatás a Fogyasztót megillető elállási jogról
  8. Tájékoztatás a kellék-, termékszavatosságról, jótállásról
  9. Tájékoztatás az adatok kezeléséről
  10. Tájékoztatás a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről

 

 

1. Bevezetés

A www.philips.hu/shellpromo internetes címen elérhető Webáruházat az ECD Retail Kft. (továbbiakban: Vállalkozás) üzemelteti és tartja fenn.

 Vállalkozás adatai:

 

A www.philips.hu/shellpromo Webáruház azzal a céllal jött létre, hogy a Vállalkozás által lebonyolított promóció keretein belül, a promócióban résztvevő termékek a Vásárló/Fogyasztó által megvásárolhatóak legyenek. A promócióban résztvevő termékek Webáruházban megtalálható termékleírását a Philips Magyarország Kft. biztosítja Vállalkozás számára. Azok tartalmáért Vállalkozás felelősséget nem vállal. A Webáruházon keresztül értékesített termékek kézbesítési címe, csak Magyarország határain belül található cím lehet.

A jelen ÁSZF hatálya csak a Webáruház nyújtotta szolgáltatásokra és értékesített termékekre, illetve a Webáruházban elérhetővé tett információkra terjed ki.

A Webáruház használata során létrejövő szerződések nyelve magyar, azokra a magyar jogszabályok vonatkoznak.

 

2. Az ECD Retail Kft.  Webáruházában (www.philips.hu/shellpromo) található termékek megrendelésére vonatkozó információk, megrendelés menete

A www.philips.hu/shellpromo weboldalon megtalálható termékek Webáruházon keresztül történő megvásárlásához előzetes regisztrációra nincs szükség.

Megrendelés menete:

A promócióban résztvevő termékek közül válassza ki azt, amelyiket meg szeretné vásárolni.

Kattintson a „Kuponok feltöltése” menüpontra, majd írja be kuponján lévő egyedi kódját.

Egy kupon 10% kedvezményre jogosít.

1, 2, 3, 4 vagy 5 egyedi kódot használhat fel vásárlás során, a termékek mellett feltüntetett maximális kedvezmény mértékéig.

A kiválasztott terméket kevesebb kedvezménnyel is megvásárolhatja, mint a maximálisan feltüntetett, ehhez legalább egy egyedi kódot meg kell adnia.

Lehetőség van a termékek eredeti áron történő megvásárlására is! Ez irányú igényét kérjük, jelezze a shellpromo@ecdretail.hu e-mail címen vagy a +36 (20) 235-3551 telefonszámon.

A kiválasztott terméket a kuponkód feltöltése után „Kosárba beteszem” gomb segítségével vásárlói kosarába teheti.

Amennyiben több felhasználatlan kupon áll rendelkezésére és további termékeket szeretne vásárolni kedvezményesen, kattintson a „További termékek vásárlása” menüpontra. Kiválasztás menete ugyanaz, mint az első termék esetében. Amennyiben nem kíván további termékeket vásárolni, válassza a „Fizetés” lehetőséget.

A termékek kiválasztása után válassza ki a preferált fizetési módot (Bankkártya vagy Utánvét), majd kattintson a „Tovább” gombra.

A rendelés feldolgozása és a termék vagy termékek kiszállítása/számlázása céljából kérjük, adja meg, a szállításhoz/számlázáshoz szükséges adatait, majd kattintson a „Tovább” gombra.

A kosár tartalmának, szállítási/számlázási adatainak végleges ellenőrzését követően el kell fogadni az Általános Szerződési Feltételeket, majd Bankkártyás fizetési módnál „Fizetés”, Utánvétes fizetési mód esetében a „Vásárlás elküldése” gombra kell kattintani.

Bankkártyás fizetés esetén a böngésző átirányítja az OTP weboldalára, az ott leírtak szerint tudja a fizetést lebonyolítani. Sikeres fizetés esetén visszairányítjuk a promóciós weboldalra, rendelése feldolgozásra kerül. A megrendelés számáról email-ben tájékoztatjuk.

Utánvétes fizetési mód választása esetén visszaigazoló email-t küldünk a megadott email címre, amelyben található aktiváló linkre kattintva élesítheti rendelését. Ezt követően rendelése feldolgozásra kerül. A megrendelés számáról egy újabb email-ben tájékoztatjuk. Amennyiben utánvét a választott fizetési mód, a kiválasztott termék vagy termékek kedvezményes árát és a szállítási költséget egy összegben, a termék átvételekor a GLS futárnak kell készpénzben megfizetnie!
 

 

3. A megrendelt termékek kiszállítására vonatkozó információk

A megrendelt termékeket a GLS Hungary Kft. kézbesíti az Ön által megadott szállítási címre 5 munkanapon belül.

A megrendelések a beérkezés sorrendjében kerülnek feldolgozásra.

A termékek és a kiszállítással kapcsolatos információk (Címzett neve, címe, telefonszáma, email címe) átadásra kerülnek a GLS felé a rendelést követő munkanapon, amelyről email-ben és sms-ben értesítőt küld Önnek a GLS rendszer.

Az értesítésben szereplő információk alapján, Ön folyamatosan nyomon követheti csomagja státuszát a http://online.gls-hungary.com weboldalon.

Az értesítést követően a csomag kiszállítását a GLS a következő munkanapon 8-17 óra között teljesíti a megadott címre.

Amennyiben változtatni szeretne a megadott kiszállítási címen vagy időpontján, ezt megteheti az értesítés napján 19h-ig a​ www.csomagom.eu weboldalon, az ott megadott feltételek szerint.

Azokban a városokban, ahol GLS Depo található (lásd:  ), lehetőség van a csomagok 17-20 óra közötti kézbesítésére is.

A kiszállítás napjának reggelén megerősítő email-t és sms-t fog kapni a kiszállítás várható időpontjáról - 3 órás intervallum megadásával - és a GLS futár elérhetőségeiről (telefonszám).

Pontosítás illetve további kérdések esetén a kiszállítás időpontjával kapcsolatban kérjük, hívja a futár telefonszámát, továbbá a kiszállítással kapcsolatos bármilyen kérdéssel kapcsolatban kérjük, hívja a GLS vevőszolgálati telefonszámot: +36 (1) 802-0265, munkanapokon 7-20 óra között.

Sikertelen kézbesítés esetén, a GLS további 2 alkalommal kísérli meg a kiszállítást.

Amennyiben a csomag átadása első alkalommal meghiúsul, a GLS rendszer email-ben értesítést küld és tájékoztatja a további lehetőségekről. Kérjük, válassza az alábbiak valamelyikét:

- újbóli kiszállítás kérhető egy új időpontra, az eredetileg megadott szállítási címre,

- újbóli kiszállítás kérhető egy új időpontra, egy új szállítási címre,

- személyesen átveheti csomagját az Ön által megjelölt ’GLS Csomagpont’-ban, melynek listáját a https://gls-group.eu/HU/hu/eseti-szallitasok/gls-csomagpont címen találja.

- amennyiben a kért kiszállítási városban GLS Depo is található (lásd:  ), ez esetben kérheti a 17-20 óra közötti kiszállítást is.

Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben a termék átadása meghiúsul, a felhasznált kuponok érvényüket vesztik, amelyet nem áll módunkban pótolni!

Felhívjuk figyelmét, hogy az év végi kiszállításokat az alábbiak szerint teljesítjük:

 

4. Kiszállítás feltételei, csomagátvétel díja

A promóció keretén belül a megrendelések kizárólag belföldi kiszállítása lehetséges! Kérjük, rendelése során ügyeljen erre. A Vállalkozás fenntartja magának a jogot arra, hogy a tévesen leadott vagy félrevezető adatokat tartalmazó megrendeléseket törölje.

A GLS tartalmi vizsgálat nélkül, lezárt, sértetlen csomagokat vesz át fuvarozásra és azokat lezártan, tartalmi vizsgálat nélkül szolgáltatja ki a címzettnek.
A csomag, csomagolás látható sérülése esetén GLS kiszolgáltatáskor tartalmi vizsgálatra is lehetőséget ad, és annak eredményét a kárrendezés érdekében az átvevővel közösen felvett jegyzőkönyvben rögzíti.

Csomagátvétel díja:

A megvásárolt termékek kiszállítási/csomagátvételi költsége a Vásárlót/Fogyasztót terheli, amelynek díja a csomag méretétől, mennyiségétől, valamint a kiszállítás helyétől függetlenül 1500,- Ft.

 

5. Fizetési módok

A Webáruházban a termékek bruttó kedvezményes vételárai vannak feltüntetve (melyek tartalmazzák az általános forgalmi adót). A Vállalkozás fenntartja magának a jogot arra, hogy bármikor, előzetes értesítés nélkül módosítsa a Webáruházban feltüntetett termékeket és árakat.

A Webáruházban történő megrendelés során az alábbi fizetési módok lehetségesek:

 Bankkártyás fizetés

A Vásárló/Fogyasztó a vételárat (amely a kiválasztott termék vagy termékek kedvezményes árát illetve a csomagátvétel díját tartalmazza) a termék vagy termékek Webáruházban történő megrendelésekor, az OTP weboldalán fizeti meg.
Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a  www.philips.hu/shellpromo oldalán.

A www.philips.hu/shellpromo

az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:

Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:

Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.

Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A Webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.

Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

 

Utánvétes fizetés:

Amennyiben utánvét a választott fizetési mód, a kiválasztott termék vagy termékek kedvezményes árát és a csomagátvétel díjat egy összegben, a termék átvételekor a GLS futárnak kell készpénzben megfizetnie.

 

 

6. A Termékekre vonatkozó jótállás

Philips termékekkel, azok szervizelésével, garanciális cseréjével a Philips Magyarország Kft. közvetlenül szerződött központi szervize, a Szerviz Kft. (Szerviz Kft., 1117 Bp., Karinthy Frigyes út 15.) és partnerszervizei foglalkoznak.   A promócióban résztvevő termékek vonatkozásában a jótállás a vásárlás napjától számított 24 hónap. A termékek jótállásának részleteivel kapcsolatosan keresse fel a Philips (www.philips.hu), illetve a Szerviz Kft. (www.szervizkft.hu) honlapját.

A Webáruházban forgalmazott termékekre az egyes tartós használatra rendelt termékek jótállási kötelezettségéről szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rend. szerinti jótállás vonatkozik. A jótállási idő legalább egy év, az ennél hosszabb gyártói jótállás a termék adatlapján megtalálható.

A kötelező jótállás megléte nem érinti a Vásárló/Fogyasztó törvényből eredő jogait.

A megrendelt termékekkel kapcsolatos kifogásokat a Vásárló/Fogyasztó a Philips központi szervizének, a Szerviz Kft. (Szerviz Kft., 1117 Bp., Karinthy Frigyes út 15.) és partnerszervizeinek jelentheti be.

 

 

7. Tájékoztatás a Fogyasztót megillető elállási jogról

A Fogyasztó a vásárlástól számított 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. A Fogyasztó és a Vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Kormányrendelet rendelkezik. A Fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A Fogyasztó elállási szándékát a shellpromo@ecdretail.hu e-mail címen, illetve a +36 (20) 235-3551 telefonszámon közölheti.

Az elállási jog gyakorlása esetén a termékre felhasznált kódok érvényüket vesztik és ezt nem áll módunkban cserélni/pótolni.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni írásban (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségek egyikére:


 

 

8. Tájékoztatás a kellék-, termékszavatosságról, jótállásról

8.1. Jótállás

8.1.1 Kötelező jótállás

A Vállalkozást termékeire vonatkozóan a Polgári Törvénykönyv és a 151/2003. Korm. rend. alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek a Vásárló/Fogyasztó részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik.

Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rend. mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő.

Jótállás esetén a Vásárlót/Fogyasztót ugyanazon jogok illetik meg, mint az 8.2.1. pontban, a kellékszavatosságról szóló részben feltüntetettek.

A Vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Az Vásárlót/Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül a Vásárlót/Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a 8.2.1. és a 8.2.2. pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

8.1.2. Önkéntes jótállás

Vállalkozás az általa értékesített termékekre vonatkozóan a Weboldalon, a Termék ismertetőjében megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal, amely a kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet. Vállalkozás az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Vásárló/Fogyasztó általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli.

8.2. Szavatosság

8.2.1. Kellékszavatosság

A Vásárló/Fogyasztó a Vállalkozás hibás teljesítése esetén a Vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén a Vásárló/Fogyasztó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Vásárló/Fogyasztó érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Vásárló/Fogyasztó – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló/Fogyasztó által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a Vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Vásárló/Fogyasztó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Vállalkozás költségére a Vásárló/Fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A Vásárló/Fogyasztó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Vállalkozás adott okot.

A Vásárló/Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Vállalkozással.

A Vásárló/Fogyasztó közvetlenül a Vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló/Fogyasztó igazolja, hogy a terméket a Vállalkozástól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Vállalkozás csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló/Fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Vállalkozás bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak/Fogyasztónak felróható okból keletkezett, nem köteles a Vásárló/Fogyasztó által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló/Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha a Vásárló/Fogyasztó a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

8.2.2. Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – az 8.2.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

A Vásárlót/Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Vásárló/Fogyasztó a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként a Vásárló/Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak/Fogyasztónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vásárló/Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Vásárló/Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Vásárló/Fogyasztó felelős.

A Vásárló/Fogyasztó termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Vállalkozás) szemben gyakorolhatja.

A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

A gyártó, forgalmazó (Vállalkozás) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

A gyártónak, forgalmazónak (Vállalkozás) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

 

9. Tájékoztatás az adatok kezeléséről

Önkéntes beleegyezésen alapuló hozzájáruló nyilatkozatot fogadhat el megrendeléskor, melynek értelmében a Vállalkozás a rendelésben megadott adatait (számlázási cím, email cím, telefonszám) további marketing hírlevél és terméktájékoztatás küldése céljából Philips Magyarország Kft. részére kiadja, annak rendelkezésére bocsájtja.

Az adatkezelés részletes szabályait a www.philips.hu/shellpromo internetes oldalon található hozzájáruló (adatvédelmi) nyilatkozat, valamint a Philips adatvédelmi szabályzata tartalmazza.

 

Az adatkezelés során a szerződés teljesítése érdekében a szállításhoz szükséges adatok a GLS Hungary Kft. részére átadásra kerülnek.

 

 

10. Tájékoztatás békéltető testülethez fordulás lehetőségéről

A Vásárló/Fogyasztó az Őt ért jogsérelem, fogyasztói jogvita orvoslása érdekében békéltető testülethez fordulhat. A Vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület neve és címe: Budapesti Békéltető Testület, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a 2013. évi V. törvény a Polgári törvénykönyvről (Ptk.), a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.)  Korm. rendelet, az egyes tartós használatra rendelt termékek jótállási kötelezettségéről szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet, továbbá az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései az irányadóak.

 

 

Kapcsolat

További kérdés esetén kérjük, írjon email-t a shellpromo@ecdretail.hu címre vagy hívja a +36 (20) 235-3551 telefonszámot, munkanapokon 10-17 óra között.